maanantai 16. syyskuuta 2013

onnistuin !

Saimpas vihdoin tehtyä blogin. Monta vuotta olen yrittänyt, mutta nyt tänään hermot jakso taistella bloggerin ja google+:n kanssa ! :D Saa nähä mitä tästä tullee, mutta parhaani yritän. 
  Eli siis, olen tämmöinen valokuvaukseen hurahtanut tyttö Pohjois-Savosta. Luultavasti en aina jaksa kirjotella ihmeellisempiä, miten mun päivä on menny tms, mutta kuvia lisäilen sitä mukaa, mitä niitä satun ottamaan. :)
  Mulla on kesästä lähtien ollut kuvasivusto. Sieltäpä näkeekin aika hyvin millaisia kuvia oon tähän mennessä ottanut, mutta voisin silti lisäillä tähän alle muutaman kivan kuvan :)





8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!! :)

    http://wordsaboutme-heta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) ! niin on muuten sullakin ;)

      Poista
  2. Kurkkasin tuonne sun kuvaussivustolle ja sielä oli aivan upeita kuvii! Pakko jäädä tänne bloggerin puolelle seuraileen :-)

    VastaaPoista
  3. Oii oot hyvä kuvaaja ihan mahtavii kuvii :) liityn kans sun lukijaks ja kiitokset ku liityit mulle :) :*

    VastaaPoista
  4. Siis noi sun kuvat on jotain niin hienoa!!

    VastaaPoista

Feel free to comment :)